BSO

Sam&Max

Basisschoolkinderen kunnen na schooltijd komen spelen in de BSO. Jonge kinderen worden bij de Hovenschool opgehaald. Oudere kinderen komen meestal zelf.

Natuurlijk is er eerst wat te drinken met iets lekkers erbij. En dan: samen spelen, plezier maken en meedoen aan leuke activiteiten.

In de speeltuin ontmoeten de kinderen natuurlijk ook weer hun vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt.

U bent van harte welkom voor een rondleiding!

Buitenschoolse opvang
Maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag van 15.00 tot 18.30 uur in het Hovenhuus.
Woensdag- en vrijdagmiddag vanaf 12.15 tot 18.30 uur in Sam&jaap (Fermerie, Binnenstad).

In de schoolvakanties* en tijdens schoolvrije dagen bieden wij ook opvang op Sam&max. (*vooralsnog zomer- en herfstvakantie 2013, andere vakanties afhankelijk van aantal aanmeldingen).

Voor de actuele tarieven kijkt u op onze website: Sam&max – Sam&ko (samenko.nl)

De kosten van de BSO komen in aanmerking voor de kinderopvangtoeslag van de Belastingdienst.